9/12/2012
0
Gambar hiasan
Seorang ibu anak dua yang telah diberkas ketika sedang melakukan hubungan seksual bersama dengan kekasihnya seorang pelajar yang berusia 14 tahun, kini dihukum penjara 3 tahun.

Susanne Divers, 25, ditemui di atas katil bersama remaja berkenaan apabila suaminya pulang ke rumah secara tiba-tiba.

Wanita itu dipercayai telah menjalinkan hubungan dengan remaja berkenaan sejak tahun lalu dan telah mula melakukan hubungan seks secara rahsia sejak dua bulan lalu.

Remaja lelaki berkenaan yang tidak dapat disiarkan namanya atas alasan undang-undang, dipercayai sangat gembira dengan 'hubungan terlarang' itu dan mengumumkan secara bangga kepada rakan-rakannya di facebok : "I've got the best girl in the world" (saya sudah dapat wanita yang terbaik di dalam dunia).

Divers mengaku bersalah terhadap 8 kesalahan melakukan aktiviti hubungan seksual di antara 28 Disember 2009 dan 2 Febuari tahun ini.
Suzanne Divers

Wanita itu menangis terisak-isak dalam kandang tertuduh apabila mendengar hakim membacakan hukuman penjara selama 3 tahun di Mahkamah Leicester Crown.

Semasa membacakan hukuman hakim John Milmo memberitahu bahawa wanita itu curang kepada pasangannya "Secara terang-terangan".

Hakim berkata "kamu masih meneruskan hubungan seks untuk kali yang ke sembilan, dan kamu hanya berhenti melakukannya apabila mendapat amaran dari polis"

"Suami kamu pulang ke rumah dan mendapati kamu berdua di dalam keadaan telanjang bulat, bersama (remaja tersebut) menindih di atas kamu"

"Kamu berlaku curang kepada pasangan dengan cara yang agak terang-terangan"

DM

0 comments:

Catat Ulasan