(Gambar) Wajah mirip Emma Maembong bercumbuan dengan teman lelaki?

Kecoh lagi minah ni. Hari dituduh sebagai artis bermasalah apabila gagal menghadirkan diri dalam sesi fotografinya.

Sekarang ni sibuk pula tersebar gambar seorang wanita yang dikatakan mirip wajah Emma Maembong sedang dicium oleh seorang lelaki yang dipercayai teman lelakinya. Bukan sahaja bercium, malah sempat berpelukan mesra lagi tuh!

Foto-foto yang kami kutip dari blog Oh Bulan ini menceritakan pelbagai kisah...

Macam mana la Ostazah Abby tak marah. Nanti Ostazah Abby tuduh UMNO juga punya angkara!

Tak habis cerita Puteri Sarah gigit pipi teman lelakinya sampai lekat 'cap mohor' bibirnya, timbul pula kisah-kisah romen artis-artis baru ni.

Cuba la beradab sikit sebagai orang Melayu kalau dah pegangan agama pun agak kureng...

Lain lah Mat Salleh ni..dia Mat Salleh lantak dia la..

Pada yang nak menonton Mat Salleh ni beraksi, boleh layari pada pautan SINI. Ok?

Want to watch the legendary singer, Michael Bolton, live in concert? Get your tickets here! #MichaelBoltonKL

Eh! Korang ingat ni Hollywood ke?
Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Jumaat, 5 Oktober 2012 3:08:00 PTG MYT ×

bila dah artist..tapi ada nmpk cm potosop jer

Balas
avatar
admin
Ahad, 18 November 2012 2:46:00 PTG MYT ×

tuan pnya b0dy pn dh ngaku ni pic dia..apa lg nk dkata...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment