(Gambar) 'Ya Tuhan! Kenapa tidak ada yang tegur lurah buah dada saya?'

Tess Daly bukanlah penyampai BBC yang pertama menunjukkan keseksiannya secara tidak sengaja, tetapi beliau mahu memastikan perkara tersebut tidak akan berlaku lagi pada masa hadapan.

Hos rancangan The Strictly Come Dancing itu berjanji akan menutup lurah payudaranya setelah ianya agak tersembul selepas mengenakan baju yang mempunyai potongan luas di bahagian dada.

Tess, 43, memberitahu majalah Hello! beliau tidak menyedari sebahagian dari buah dadanya terlihat hinggalah dia tonton sendiri program tersebut di rancangan It Takes Two.

Bercakap mengenai lurah payudaranya itu, beliau memberitahu majalah tersebut, "Saya amat terkejut, ya Tuhan, kenapa tak ada yang menegur ianya terlihat?"

The bigger is better right! Click HERE to know more...heh! #Umobile
Beliau juga menjelaskan bagaimana ianya terjadi,

"Apa yang terjadi sebenarnya ialah, bra yang saya pakai pada masa tu tak sesuai dengan baju tersebut, so, saya gunakan gel untuk diletakkan ditepi payudara saya, akibatnya, ia kelihatan tersembul sebegitu rupa!"

DM
* Mat Saleh pun tahu malu, artis Melayu lagi nak telanjang!
Previous
Next Post »
Thanks for your comment