Bersetubuh dengan ipar hingga lahirkan anak?

Desperado | 12/31/2012 | 0 comments

Britney Spears nampaknya harus berdepan dengan satu lagi kontroversi setelah bekas adik iparnya, Christopher Federline mendakwa anak sulung Britney sebenarnya adalah anaknya.

Tambah mengejutkan, adik kandung Kevin Federline (bekas suami Britney) itu mengaku pernah berselingkuh dengan Britney.

Gosip terbaru ini benar-benar mengejutkan dunia hiburan negara Uncle Sam itu.

Dalam laporan Showbizspy menyebut sebelum bernikah dengan Kevin, Britney sebenarnya sedang mengandung anak hasil perselingkuhan itu. Malah Christopher cukup yakin, Sean Preston yang kini berusia 7 tahun adalah anak kandungnya.

Christopher juga menggambarkan Britney sebagai wanita gila. Serangan itu dilepaskan Christopher setelah dirinya mengaku menghadapi banyak kerugian. Selama berhubungan dengan diva pop itu, dia mengaku dompetnya kerap digeledah dan kad kredtnya dicuri.

“Dia (Britney) berada di luar kawalan dan gila. Saat dia pergi ke rumah Kevin untuk menjemput Sean Preston dan Jayden James, dia berani mengambil dompet dan mencuri salah satu kad kredit saya,” ujarnya.

Christopher membuat laporan di mahkamah Tampa, Florida Amerika Syarikat pada 18 Disember lalu. Dalam laporan itu menyebut Christopher meminta pihak pengadilan menahan Britney.

Christopher mendakwa dirinya telah kerugian kira-kira USD200 juta gara-gara Britney. Dia juga mengaku diperas oleh ibu dua anak itu.

“Chris mengatakan perselingkuhan itu adalah kesalahan. Dia sering merasa bersalah apabila mengingatkan kembali hal itu. Dia tidak mahu isterinya, Aliah, tahu mengenai perselingkuhan itu,” ujar sumber yang dekat dengan Christopher. - mD

Category: ,

PERINGATAN:
Pilihan Anda tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

0 comments