(Gambar) Miley Cyrus langgar peraturan? Pakai pakaian dedah sisi payudara di pada majlis Pre-Grammy

Desperado | 2/12/2013 | 1 comments

Acara berprestij Grammy Awards ke-55 telah diadakan pada Ahad, 10 Februari 2013 di Los Angeles di Staples Center. Beberapa selebriti wanita mencuri perhatian dek gaun yang mereka kenakan.

Miley Cyrus menjadi perhatian utama pada malam itu, apabila selebriti itu menghadiri pre-Grammy Awards. Cyrus mengenakan pakaian yang memperlihatkan sisi payudaranya.

Seperti dikutip dari Hollywoodlife, Cyrus memakai gaun rekaan Emilio Pucci, dengan model halter gown di Beverly Hilton. Bahagian dadanya memang tertutup, namun bahagian tepi gaunnya sangat pendek, sehingga bahagian sisi payudaranya terlihat jelas.

Sementara itu, sebelum berlangsungnya acara tahunan itu, CBS, saluran televisyen yang menayangkan acara berprestij ini telah membuat peraturan ketat. Mereka memperingati para artis supaya tidak mempamerkan punggung dan payudara di acara anugerah tersebut.

CBS juga melarang para selebriti wanita mahupun tetamu yang hadir, memakai pakaian yang jarang dan menunjukkan lurah yang luas. Mereka tak mahu terjadi insiden yang memalukan di atas pentas, hanya kerana pakaian artis wanita yang super seksi.

Namun, dengan cara pakaian itu, apakah Cyrus melanggar peraturan tersebut? Memang peraturan tersebut, berlaku untuk malam kemuncaknya, pada malam 10 Februari. Namun, gaun Cyrus hebat diperkatakan.

Lihat juga:  Apa yang diperlakukan oleh wanita dalam toilet bersama rakannya?

Look how Women intimately share toilet moments with their friends.

Bidet experiences made perfect with bathroom makeover and tea party- your last chance to sign up for a free trial.

Category: ,

PERINGATAN:
Pilihan Anda tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

1 ulasan: