(Gambar) DJ wanita jelita pernah ditawar aksi bogel dalam filem

Desperado | 3/26/2013 | 0 comments

Tidak ada dalam kamus hidupnya perkataan mustahil bagi Ay Claudia. Model yang kini menceburi bidang suara dan DJ ini tidak mahu keriernya hanya bertumpu sebagai artis semata-mata. Penampilan seksinya dalam filem 'Ku Tunggu Jandamu' telah menaikkan namanya sebagai artis yang seksi dan berani.

Wanita berdarah Jawa-Midanao ini memulakan kariernya dalam dunia hiburan menerusi industri modeling.

Pada mulanya beliau agak kurang percaya dengan keupayaan dirinya dek kerana ketinggiannya yang tidak mencukupi, namun itu tidak mematahkan semangat beliau. Terus mencuba, akhirnya beliau diterima untuk beraksi seksi dalam majalah dewasa.

Kebanyakan masyarakat mula melabelnya sebagai model erotik, tetapi Ay tetap tenang. Gadis berusia 25 tahun ini berkata, apa yang dilakukannya adalah profesional dan sebahagian dari seni.
"Gambar seksi bagi saya adalah seni, saya tidak peduli apa tanggapan orang lain," katanya ketika ditemuramah sebelum penggambaran sebuah filem di Jakarta Selatan tidak lama dahulu.

Ay juga pernah ditawarkan untuk berbogel dalam filem, namun berjaya ditolaknya. Katanya beliau banyak belajar dari pengalaman rakan-rakannya yang sebelum ini pernah berbuat demikian, dan dia tidak mahu ianya menjadi satu titik hitam dlam hidupnya.

Terbabit dengan industri penyiaran sebagai DJ, Ay tidak melepaskan peluang yang muncul. Setelah menceburi bidang peragaan, dan berlakon, kini beliau mengintai untuk terjun dalam arena nyanyian pula.







Category: ,

PERINGATAN:
Pilihan Anda tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami.

0 comments