(Gambar) Skandal: Suami dedah gambar 'anu' Adi Putra pada media?

Khamis lalu, kecoh sebentar industri hiburan tempatan apabila seorang pelakon terkenal didakwa saling bertukar mesej dengan isteri orang dan turut dikatakan berkongsi pesanan serta foto lucah bersama wanita tersebut.

Susulan daripada kontroversi itu, seorang ahli perniagaan yang mengaku sebagai suami kepada wanita terbabit telah tampil memberi kenyataan menerusi program Melodi TV3 siang tadi, di mana lelaki berusia 56 tahun itu memaklumkan bahawa aktor tersebut telah berhubung dengan isterinya sejak Julai lalu.
Daripada permulaan, isteri saya sampaikan ucapan menunaikan umrah. Kemudian pelakon itu telah berterima kasih dan meminta nombor telefon isteri saya  Pelakon itu ada juga bertanya kepada isteri saya adakah dia sudah berkahwin, dan isteri saya jawab, Ya.
Saya rasa sebagai seorang lelaki, dia perlu jaga tatatertib. Tidak boleh mengganggu isteri orang.
Kalau berminat untuk ada pasangan hidup, carilah anak dara. Kan tak elok dan tak manis kalau mengacau atau menggoda isteri orang, amat dikhianati Allah SWT.

IMG-20130908-WA0008
Ahli perniagaan tersebut ketika ditemubual Melodi
Adi Putra 5
Mula meminta nombor telefon
Adi Putra 6
Bertanya status sebenar
Dalam pada itu, lelaki tersebut turut melahirkan rasa kecewa apabila pelakon lelaki itu didakwa turut mengajak isterinya melakukan perkara tidak elok dan menafikan dakwaan kononnya dia mengancam keselamatan pelakon tersebut.
Kalau saya perhatikan daripada komunikasi yang berlaku, saya rasa amat terkejut bila apa yang ditulis oleh pelakon itu adalah nak buat s**s dengan isteri saya, suka lakukan s**s luar biasa. Saya rasa amat terperajat dan benda macam ini tak patut berlaku, sedangkan pada waktu itu kita sedang melakukan umrah.
Sebenarnya saya bukanlah nak mencederakan dia. Saya tak berminat nak menjatuhkan dia. Sekarang apa yang saya buat adalah hak saya sebagai seorang suami.



Bagaimanapun, nantikan sahaja keputusan serta penjelasan sebenar aktor terkenal itu tidak lama lagi. Apa pun diharapkan agar kontroversi seperti ini akan segera diselesaikan dan tidak menjejaskan kerjayanya lakonannya.
Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
Selasa, 10 September 2013 1:47:00 PTG MYT ×

Banyak orang gila yang suka menyamar...

Balas
avatar
admin
Rabu, 11 September 2013 9:55:00 PG MYT ×

betul tu.. ntah2 penyamar. pmpuan tu seronok je layan sbb ingatkn betul. dah kantoi nk salahkn satu pihak je. yg dia dok layan tu kenapa? kan??

Balas
avatar
admin
Rabu, 2 Oktober 2013 11:20:00 PG MYT ×

kesian ady putra menjadi mangsa............Allah maha adil...one day akan terbukti kebenaranNya....wait and see...

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment