jobs from my.neuvoo.com

02 Februari, 2015

(Foto) Mas Idayu seksi berjogging dengan baju singlet nipis

#Wow... seksi sungguh pemakaian Mas Idayu ketika berjogging bersama dengan protegenya. Hampir <terbeliak mata kami dibuatnya.

#Bagi kami, tak salah Mas Idayu meluangkan masa untuk bersantai dengan protege bagi mengeratkan hubungan agar perasaan segan protege boleh diatasi.

Betul tak? Mari saksikan 6 keping gambar Mas Idayu hanya pakai singlet nipis jogging dengan protege kat

Mentor Legend baru sahaja nak bermula, tetapi Murai Baru dengar-dengar cerita, ada seorang Mentor ini menyesal kerana salah pilih protege dia.

Setelah menjalani beberapa latihan dan suai kenal dengan lebih mendalam, rupa-rupanya protege yang dipilih mentor itu berkepala besar, ‘attitude’ dan perasan bagus.





Nak dijadikan cerita, Mentor ini sebenarnya telah termakan nasihat rerakan Mentor yang lain memberi pendapat bahawa protege yang dia pilih itu bagus, baik dan berbakat.

Nampak tak permainan mereka nak kenakan sesama sendiri, ingatkan nak beri nasihat secara ikhlas tetapi sebenarnya ada udang di sebalik batu.

Mentor ini juga dikatakan mahu battle semula dan nak pilih protege lain yang boleh merangkul gelaran juara.

Bagi Murai Batu, sabarlah wahai Mentor itu, harap-harap lepas ni kenalah berhati-hati sebelum membuat keputusan. Kelak nanti makan diri.

MURAI BATU: Ikut Hati Mati, Ikut Rasa Binasa. KORANG RASA SAPE MENTOR TU ???





Admin: Yang pasti mummy mas idayu ratu gelek terpinggir menten bahagia dgn protegee...siap masak ..jogging together2 lagi.



EmoticonEmoticon