jobs from my.neuvoo.com

02 Mac, 2015

Peluh dingin wanita gedik

Kuala Lumpur: Seramai 89 wanita pelayan pelanggan (GRO) Thailand dan Laos ditahan dalam serbuan polis di empat pusat hiburan di Scott Garden, Brickfields, di sini, awal pagi semalam.

Dalam serbuan jam 1 pagi itu, kegiatan empat pusat hiburan itu menggaji wanita sebagai GRO, selain dipercayai menawarkan khidmat pelacuran terbongkar selepas Bahagian Maksiat, Judi dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman menyerbu premis itu serentak.

Dalam operasi diketuai Superintendan Razali Abu Samah bersama lima pegawai dan 31 anggota itu, seramai 89 GRO berjaya ditahan.

Razali berkata, tiga daripada empat premis itu tidak mempunyai lesen pusat hiburan dan menggajikan wanita warga asing untuk menarik pelanggan.
Katanya, sembilan wanita daripada 89 yang ditahan itu juga tidak memiliki sebarang dokumen pengenalan diri.

“Tiga pengurus pusat hiburan bersama juruwang berusia 22 hingga 40 tahun turut ditahan bersama GRO berkenaan untuk siasatan lanjut.

“Ketika serbuan di semua premis terdapat antara 100 dan 150 pelanggan berhibur dan ditemani wanita warga asing,” katanya kepada wartawan di sini, semalam.

Beliau berkata, pemeriksaan ke atas pelanggan mendapati tiada sebarang rekod kesalahan dan semuanya dibebaskan selepas selesai proses dokumentasi.

Razali berkata, semua premis itu beroperasi antara dua serta tiga tahun dan serbuan dilakukan pasukan D7 Bukit Aman hasil dari aduan awam dan pemerhatian yang dibuat selama dua minggu.

“Semua tangkapan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Brickfields untuk siasatan lanjut,” katanya.
- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/34060#sthash.RtOagNYO.dpuf

1 comments so far

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK_GHOB_2D_3D_4D_6D_DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK_GHOB_2D_3D_4D_6D DISINI


EmoticonEmoticon