jobs from my.neuvoo.com

12 April, 2015

Akaun Insta digodam, foto tayang payudara penyanyi Indonesia tersebar

Foto topless Pamela Safitri Duo Serigala bikin heboh dunia maya. Tiga foto lucah beredar memperlihatkan Pamela Duo Serigala mempamerkan payudaranya yang berukuran jumbo itu dengan berbagai pose separuh bogel.

Salah satu foto tersebut memperlihatkan seorang wanita yang didakwa Pamela mempamerkan buah dadanya, foto itu dimuatnaik di akaun Instagram, Jumat (10/4/2015).

Foto-foto lain pula memperlihatkan wajah jelas Pamela Safitri yang juga memamerkan buah dadanya. Terdapat sekeping foto yang agak melampau Safitri berpose ghairah dengan mencium buah dadanya.

Pihak pengurusan Duo Serigala mendakwa akaun Instagram Pamela Safitri telah di hack, dan menyebarkan foto-foto ghairah tersebut. Ketika ini ketiga foto tersebut telah dibunag dari akaun Instagram @pamelasafitri.

Sony, pengurus Duo Serigala mengakui foto tersebut beredar di akaun Instagram Pamela, namun akaun tersebut digodam dan sudah diketahui siapa pelaku yang sengaja menyebarkan foto topless Pamela.

"Orang-orang yang nge-hack sudah ketahuan. Kayaknya memang ada pihak yang nggak suka sama Duo Serigala," kata Sony saat dihubungi wartawan melalui telefon, Jumat (10/4).

Duo Serigala juga akan melaporkan perkara ini kepada pihak polis berkenaan kes ini.







1 comments so far

Assallamualaikum,kami menawarkan urusan pernikahan di selatan thailand (Songkhla @ Narathiwat) mengikut undang2 dan sah disisi ugama. Nikah poligami dan nikah tanpa wali.. selesai nikah terus daftar di konsulat malaysia utk memudahkn daftar di malaysia. Wassalam.
Klik http://nikahselatanthailand.blogspot.com untuk maklumat lanjut.


EmoticonEmoticon