jobs from my.neuvoo.com

27 April, 2015

(Video) Aksi Najib Bersama Rosmah Menari Tarik Perhatian Pengguna Laman Sosial

KUALA LUMPUR: Pelbagai cara diluahkan ibu bapa sebagai menunjukkan rasa gembira meraikan hari bahagia perkahwinan anak.

Perkara sama dilakukan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak bersama isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor ketika bertandang ke Kazakhstan meraikan menantu mereka baru-baru ini.

Menerusi satu rakaman video yang dimuat naik di laman sosial YouTube oleh pengguna bernama Syed Qutd semalam, Najib dan Rosmah kelihatan begitu ‘sporting’ menari di atas pentas bersama beberapa individu lain.

Apa yang menarik perhatian adalah gaya pemimpin nombor satu negara itu yang boleh menari sehingga mendapat pujian segelintir pengguna di laman sosial berkenaan.


Difahamkan, rakaman berdurasi 1 minit 17 saat itu dirakam di sebuah Hotel di Kazakhstan ketika majlis resepsi anaknya, Nooryana Najwa dan pasangan, Daniyar Kessibayev yang diadakan bermula 17 sehingga 19 April lalu.

Terdahulu, media melaporkan seramai 250 tetamu dari Malaysia hadir meraikan majlis resepsi anak Perdana Menteri itu di Almaty, Kazakhstan.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 19 Mac di Seri Perdana, Putrajaya.


- mD

1 comments so far


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


EmoticonEmoticon