jobs from my.neuvoo.com

16 April, 2015

Video aksi onani penyanyi jelita tersebar

Penyanyi yang juga model seksi, Isabella Yang ditimpa masalah yang cukup memalukan. Video peribadinya yang merakam aksi dirinya sedang beronani tersebar luas di internet.

Rakaman berdurasi tujuh minit itu ditujukan kepada teman wanitanya yang ketika itu tinggal di England. Video tersebut tersebar, ketika tenab lelaki rakannya cuba mengirim semula rakaman gambar itu kepada dirinya. Demikian seperti yang dilansir Sohu, Khamis (5/1/2012).

"Saya berkongsi video dengan teman saya yang tinggal di luar negeri. Untuk memberitahukan kepadanya bahwa banyak cara untuk melampiaskan hasrat seks saat pasangan kita tak ada di sisi," ungkap Isabella.

Isabella mendakwa, masturbasi menjadi salah satu cara mencegah perselingkuhan. Hanya kerana tidak tersalurkan. "Ini merupakan cara agar para wanita tidak pergi keluar untuk merayu laki-laki. Dan saya rasa perilaku itu harus disokong," tuturnya.

Isabella Yang menafikan tuduhan dirinya mencari sensasi dengan tersebarnya video masturbasi dirinya di internet.

"Ini bukan aksi mencari populariti," tegas Isabella seperti yang tersurat di Sohu, Kamis (5/1/2012).

Isabella mengaku sering mempertontonkan aksi seronok di depan webcam, saat masih menjalin hubungan selama tiga tahun dengan bekas teman lelakinya.

"Saya mempunyai ratusan klip video yang lebih seksi yang boleh saya pamerkan. Tapi itu hanya untuk koleksi pribadi saya saja, bukan untuk tontonan umum," akuinya.

Isabella sendiri cukup kontroversial, kerana sering memposting video pornonya.

Penasaran seperti apa videonya ?


EmoticonEmoticon