jobs from my.neuvoo.com

17 Jun, 2015

Dah macam GRO, Nabila kata 'Dosa dan pahala saya ditentukan oleh Allah'


Baru-baru ini, Nabila Huda yang seringkali tampil dengan imej seksi, memuat naik gambarnya berkunjung ke kelab malam bersama dengan rakan-rakan lelakinya.

Ekoran itu, ramai followers mengkritik aktivitinya itu dan akhirnya membawa kepada pergaduhan di antara haters dan peminat fanatik aktres berkenaan.

Ada di antara mereka menganggap Nabila tidak ubah seperti GRO dan didakwa memegang arak.

Bagaimanapun, comment itu telah dipadamkan oleh Nabila dan tampil menjelaskan perkara yang sebenar.

"Ya ampun. Janganlah bergaduh korang. Aduhai, asyik gaduh, gaduh. gaduh, bertekak sesama sendiri. Cuba relax je. 

"Tak suka saya, jangan follow. Simple. Dosa dan pahal kan ditentukan oleh Allah SWT. Tak kisahlah macam mana jahat dan teruknya saya di mata anda, yang berhak menilai saya adalah Dia. 

"Yang pegang benda yang tak sepatutnya itu bukan saya kan. Apa yang bergaduh sesama sendiri tengah malam ni?

"Takpelah, pada yang cakap macam-macam tu, jangan risau. Saya sentiasa memaafkan anda," sindirnya terhadap haters.


Artis ini seperti menteri juga, agak sukar hendak ditegur. Mungkin cara teguran followersnya itu tak kena, namun, ada baiknya teguran itu diterima dan ambillah peluang untuk berubah sementara masih berpeluang. 

Doakan Nabila Huda cepat berubah ye. 

Sumber- THEHYPEMEDIA.COM


EmoticonEmoticon