jobs from my.neuvoo.com

03 Jun, 2015

Nenek rakam aksi seks pasangan ghairah tepi pantai

Pasangan Lusty Elissa Alvarez (20) dan Jose Caballero (39) mungkin sudah kehilangan akal waras apabila mereka nekad melakukan hubungan seksual di pantai Florida, Amerika Syarikat.

Perbuatan mereka ini dirakam oleh seorang nenek melalui telefon bimbit miliknya. Nenek tersebut merasa tidak selesa dengan aksi memalukan mereka, ia kemudian menyerahkan bukti rekaman video berdurasi 25 minit tersebut ke pihak yang berwajib.

Tak lama kemudian, polis datang menangkap pasangan itu dan menuduh mereka melakukan perbuatan tidak senonoh di tempat awam.

"Saya sudah tinggal di sini sejak tahun 1978 dan saya sering pergi ke pantai. Saya belum pernah melihat hal seperti itu," kata nenek yang tidak disebutkan namanya itu, dikutip dari Mirror.

Bukan hanya disaksikan oleh sang nenek, aksi seks yang dilakukan pasangan ini juga disaksikan oleh gadis berusia 4 tahun yang merupakan anak dari pasangan itu.

Banyak juga saksi mata yang menyaksikan kejadian itu, namun hanya nenek tersebut yang berani melaporkannya ke polis.

Berdasarkan keterangan polis, Caballero merupakan seorang personal trainer merupakan bekas banduan yang pernah dipenjara atas tuduhan mengedarkan dadah.

Sedangkan pasangannya, Alvarez juga pernah ditangkap dengan kes yang sama oleh polis di kota Bradenton.

Keduanya kini didakwa atas tuduhan tindakan cabul dan perbuatan lucah. Kini, video yang dirakam sang nenek sudah beredar luas di media sosial d


EmoticonEmoticon