jobs from my.neuvoo.com

28 Jun, 2015

Wanita ini dimaki hamun Azwan Ali dalam Twitter, sudahnya...

Baru-baru ini, Azwan Ali memuat naik tweet di laman Twitternya yang bertanya tentang restoran mana yang menghidangkan steak, kerana beliau mengidam untuk berbuka puasa dengan menu tersebut.

"Salam. Nak steak la todayyyy! Nak cari cafe yang tak sesak Melayu Jebawokkk! Any ideas?,"

Lantas menjawab pertanyaan selebriti itu, Ajiwaaa atau @NurAziraWA membalasnya dengan jawapan 'MENATE'.

Malangnya, jawapan yang diberikan oleh Nur Azira itu telah disalahfahamkan oleh Azwan Ali.

"Sundal bertudung paling binatang #Menyalak real anjing! #Puiii Puas hati tak neraka?"

Terkejut dan tidak menyangka tweet balas dari Azwan. Nur Azira menjawab:

"I means steak house Menate laaa divaaa. Apa ni? katanya.

Ekoran itu, ramai yang mengecam tindakan biadab Azwan Ali yang melemparkan ayat kurang hajar itu kepada follower Twitternya.

Bagaimanapun, perkara itu mendapat perhatian pemilik restoran berkenaan.

"Assallam, semoga ramadhan ini terus menerus memberkati hidup Cik/Puan Nur Azira Wazi Azman serta keluarga. Harap tabah dengan segala dugaan yang ditempuhi atas dasar sabar.

"Terima kasih kerana niat Cik/Puan kerana mencadangkan kedai saya Menate Steak Hub pada saudara Azwan Ali. Ini bukanlah warkah simpati buat puan/cik dari kami warga Menate.

"Saya selaku tuan punya Menate Steak Hub, Mustaffa Hj Othman dengan rasa rendah diri menjemput Puan/Cik... " mesej seterusnya tidak dapat dibaca.

Itulah yang dikatakan sebagai dugaan dan rezeki. Moga Azwan Ali meminta maaf pada 'mangsanya' itu dan berpada-padalah sebelum melemparkan kata-kata biadab seperti itu.

Di bulan baik dan mulia ini, jagalah pertuturan dan kelakuan. Tiada gunanya berpuasa jika tutur kata tidak dijaga sehingga memalukan diri sendiri.

Difahamkan, berikutan insiden yang memalukan itu, Azwan Ali telah mengubah laman media sosialnya kepada private. Malu? Mungkin. - THEHYPEMEDIA.COM


EmoticonEmoticon