jobs from my.neuvoo.com

08 Julai, 2015

Peminat tak keruan dapat lihat punggung bogel penyanyi pujaan

PENYANYI Justin Bieber sengaja mencetuskan sensasi di kalangan peminatnya apabila memuat naik gambarnya yang sedang berbogel di laman Instagramnya, baru-baru ini.
Penyanyi berusia 21 tahun itu hanya mendedahkan bahagian punggungnya untuk tatapan para pengikutnya di luar sana ketika berada di atas bot sambil menunjukkan pemandangan indah yang terdapat di sekelilingnya.
Foto yang mencetuskan ‘histeria’ di kalangan peminat setianya itu berjaya mendapat 1.9 juta likes dan lebih daripada 500,000 komen.
Ada peminat yang melahirkan rasa ‘kesyukuran’ di atas perkara itu malah mengucapkan terima kasih kepada Tuhan di atas kurniaan tersebut.
Haha, macam-macam hal lah kalau dah terlampau obses kat seseorang selebriti tu kan..
Nah, anda baca sendiri komen-komen yang mencuit hati ni..
twit
twit1

Sementara itu, isteri kepada penyanyi John Legend turut memuat naik gambar suaminya tanpa seurat benang di medium media sosial yang sama.

Difahamkan Chrissy Teigen menujukan foto itu kepada pihak pengurusan Instagram kerana dia dikatakan tidak bersetuju dengan polisi Instagram yang tidak membenarkan sebarang gambar bogel dimuat naik menerusi laman perkongsian gambar terbabit.
Mungkinkah selepas ini mengambil gambar punggung menjadi trend seperti mana fenomena duck faceselfie dan sebagainya?
Harap-harapnya tak lah kan.. – MYNEWSHUB.CC



EmoticonEmoticon