jobs from my.neuvoo.com

04 Julai, 2015

'Terpaksa Kahwin' – Lelaki Yang Dilabelkan Sebagai Suami Curang Ini Menjelaskan Keadaan Sebenar

Semalam cerita ni viral satu Malaysia dengan kes pasangan suami isteri yang perkahwinan bertahan selama 6 minggu sahaja. Ramai yang simpati dengan nasib yang terpaksa ditanggung perempuan malang ni. Iya lah, siapa yang tak panas bila baca luahan hati seorang isteri yang ditipu suaminya sendiri.
Walaubagaimana pun, ramai juga yang ingin tahu kenapa si suami sanggup buat macam tu kat isteri dia. Tak adil pula dengar dari pihak isteri je kan? Haa kalau korang nak tahu sebab apa? Ini respon si bekas suami kenapa dia sanggup buat macam tu kat isterinya. Hmm.. Korang baca dan nilah lah sendiri ye..

“I made a sin. I admit my doing is wrong but….”

Screen Shot 2015-07-04 at 4.05.34 AM
Screen Shot 2015-07-04 at 3.37.59 AM
Screen Shot 2015-07-04 at 4.08.00 AM

“You wanted that wedding.”

Screen Shot 2015-07-04 at 4.09.23 AM
Screen Shot 2015-07-04 at 4.08.10 AM

“We ALL have cheating partners ALL AROUND THE WORLD…”

hidayat
Screen Shot 2015-07-04 at 3.40.21 AM

“Then, why would you still marry her?”

Screen Shot 2015-07-04 at 4.14.59 AM
Seorang individu bertanya di ruangan komen instagram lelaki ini kenapa masih ingin berkahwin walaupun banyak benda yang tak serasi denga bekas isterinya itu..
Screen Shot 2015-07-04 at 3.40.34 AM
Anda sudah pun baca penjelasan dari kedua-dua pihak. Kami pun tak berani nak komen panjang. Anda nilah lah sendiri.
Sumber: Instagram hidayatkamarr



EmoticonEmoticon