jobs from my.neuvoo.com

16 Ogos, 2015

'Memang nurse suka tengok k*te lelaki'


Jika sebelum ini kami pernah kongsikan kisah suami yang mahu kahwin lain gara-gara isteri cukup busy kerana bekerja sebagai seorang nurse, kali ini kisah berbeza cuma ia turut melibatkan nurse.
Kata orang kerana mulut badan binasa. Tuduhan lelaki yang mengatakan nurse gemar melihat alat kemaluan lelaki ternyata menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan nurse.
Kenapa dia cakap sampai macam itu sekali?

“Sebok nak tengok k*** pesakit lelaki”

Screen Shot 2015-08-16 at 1.13.25 AM
Menerusi status seorang wanita yang juga merupakan seorang nurse, dirinya ternyata kurang senang dengan dakwaan tersebut malah menganggap apa yang dilakukan hanya kerana tugas.
Iyalah dah nama pun nurse kan, setahu kami skop kerjanya memang begitu.

Langsung tak hadap!

Screen Shot 2015-08-16 at 1.35.26 AM
Dalam nurse yang lain meluahkan rasa geram dan marah dengan tuduhan lelaki terbabit. Kata mereka “tak hadap lah!”
Screen Shot 2015-08-16 at 1.43.29 AMScreen Shot 2015-08-16 at 1.43.44 AMScreen Shot 2015-08-16 at 1.44.42 AM
Sumber : Putry Al Wafa





EmoticonEmoticon