jobs from my.neuvoo.com

05 Oktober, 2015

Ibu terkejut cekup anak telanjang bulat dengan guru Bahasa Inggeris sendiri

Sekadar foto hiasan
Setiap hari, ada sahaja kes seksual yang meibatkan pelajar sekolah dilaporkan di dada media. Kebanyakan kes yang berlaku melibatkan antara pelajar itu sendiri serta pasangannya yang masih bersekolah.

Namun apa yang berlaku di Jembarana, Bali bakal menconteng arang dunia pendidikan Indonesia.

Seorang pelajar sekolah mengengah di Jembrana telah ditangkap basah bersama gurunya sendiri, J3, 37. Mereka dicekup ketika melakukan perbuatan tersebut di sebbuh hotel bajet di lingkungan banjar Tengah Negara, Jembrana di Bali.

Polis yang menyerbu ke lokasi telah merampasa kondom masih berisi air mani, dua kondom belum terpakai, ubat kuat, serta spray tipis warna merah motif hitam, lapor Merdeka.

Kecurigaan bermula dari ibu mangsa, SS (43) yang bekerja sebagai staf Humas di sekolah tempat guru tersebut mengajar. Sekian lama beliau sudah mecurigai dengan gerak-gerik anaknya, L (13) yang rapat dengan Gede, guru bahasa Inggerisnya itu.

Semuanya terbongkar apabila kakak pelajar tersebut mengekori adiknya pulang dari sekolah. Kakaknya memberitahu kepada ibu bahawa adiknya dan guru tersebut telah mendaftar masuk ke sebuah hotel bajet. Beberapa ketika kemudian, si kakak dan ibu menyerbu masuk ke dalam bilik hotel berkenaan dan mendapati adiknya sedang berbaring dalam keadaan telanjang bulat.

Tanpa membuang masa, mereka terus malaporkan perkasa itu ke balai polis Jembrana. Jurucakap polis, Ajun Komisaris Polisi (AKP) I GST Made Sudarma Putra mengesahkan laporan tersebut diterima dan satu tindakan telah dikenakan ke atas guru dan pelajar berkenaan.

Dari pengakuan gurutersebut, ujarnya, hubungan intim itu dilakukan atas dasar suka sama suka.

"Pelaku mengaku tidak pernah memberikan apa-apa harapan kepada pelajar tersebut. Bahkan dia sudah mengatakan sejak awal sudah beristri, namun katanya pelajar tersebut memang suka dan mereka sama-sama suka," ungkap Putra.

Kepada petugas Gede mengaku jika sengaja menyewa kamar kos itu untuk berhubungan intim dengan muridnya. "Pelaku kita sabitkan Undang-undang anak dengan ancaman hukuman minimal 5 tahun dan maksimal 15 tahun," tutupnya.


EmoticonEmoticon