jobs from my.neuvoo.com

11 Disember, 2015

Remaja perempuan Melayu bengang, foto bikininya jadi modal melancap

Ni la manusia yang tak sedar diri dok memperbodohkan diri sendiri! Bila orang kata bodoh muatnaik status dengan gambar yang menonjolkan kebodohan diorang, pandai pulak nak melenting noh..

Minah ni entah apa-apa lah, rasa nak hentak aje kepala dia tu kat dinding. Biar dia rasa dan cermin diri dia dulu sebelum nak mengatakan orang lain pulak. Dah dia sendiri gedik dok muatnaik gambar seksa mata cenggitu untuk tatapan umum.

Dah jadi trend noh sesetengah orang la ni suka dan bangga dengan kehidupan sosial yang terlampau terbuka sangat sampaikan nak berkongsi segala-galanya..

Bila orang lain jadikan gambar tu untuk buat tak senonoh, pandai pulak dok mengata orang iman nipis bagai la. Hah, sapa suruh dia muatnaik gambar cenggitu kan! Bangga sangat pakai bikini dan tonjol bahagian dada yang tak seberapa tu..

Tanak orang buat tak senonoh dengan bermodalkan gambar cenggitu, baik tak payah dok tangkap gambar dan dimuatnaik di laman sosial lagi lepas ni. Nak sangat buat kenangan tu, simpan untuk diri sendiri sudah la.. MissHana/Utaranews.com.


EmoticonEmoticon