jobs from my.neuvoo.com

22 Januari, 2016

Video 'Janam Janam' Amelina macam nak ajak orang 'beromen'?

Nampaknya rakyat Malaysia masih lagi tak boleh ‘move on’ dengan filem Bollywood ‘Dilwale’.. Demam lagu filem itu ‘Janam Janam’ masih lagi mendapat perhatian ramai.. Malah, ramai pula artis yang mula buat video ‘cover version’ lagu ‘Janam Janam’..

Kalau sebelum ini video Shilla Amzah menyanyikan lagu ini telah trending di laman sosial.. Kali ini, penyanyi dangdut Amelina pun mahu mencuba nasib buat ‘cover version’ lagu itu pula.. Pastinya setiap penyanyi mempunyai cara penyampaian mereka sendiri semasa menyanyikan lagu Bollywood itu..

Amelina sudah memuatnaik video itu ke laman Youtube, tapi banyak pula komen negatif diterima Amelina tentang cover lagu tersebut.. Miss A hairan, ada seorang individu ini menyifatkan lagu cover nyanyian Amelina seperti mengajak ‘beromen’..
Tak lama selepas Amelina menerima komen itu, dia tampil membalas komen itu dengan menggunakan id Kiki Lala.. Memang betul-betul peka dengan komen peminatnya.. Amelina tak terlalu cepat melatah..

Apapun, korang pun kalau tak suka lagu itu, jangan la sampai komen lucah macam tu sekali.. Tang mana yang korang dengan lagu cover Amelina ini macam nak ‘ajak orang beromen’? Miss A dengar sedap je Amelina nyanyi.. Otak ‘blue’ betul la orang yang komen macam tu.. - Miss A/UtaraNews.com

1 comments so far

Hijau kertas mmg suka jatuhkan org.. cek video siti nurhaliza kat youtube mmg majoriti ade si hijau kertas nie..


EmoticonEmoticon