jobs from my.neuvoo.com

15 Februari, 2016

Apabila Rozita Che Wan berbicara mengenai hubungan kelamin...


Hubungan intim antara suami isteri adalah satu topik taboo yang jarang dibincangkan secara terbuka di kalangan masyarakat. Namun secara umum, ramai sedar tentang masalah hubungan seksual yang dialami oleh pasangan suami isteri.

Malah kalau tak silap, ada kajian menyatakan lebih 50% isteri tidak mencapai rasa puas apabila bersama dengan suami mereka. Hmmm. Satu masalah yang besar jugak sebenarnya kan?

Bagi Che Ta, soal hubungan kelamin atau peribadi adalah sesuatu perkara yang harus dibincang dengan baik antara suami isteri. Baginya, persefahaman antara pasangan berkahwin perlu ada. Kata

Che Ta:-
Saya percaya dalam soal nafkah batin, baik isteri dan suami perlu memuaskan diri masing-masing. Sejak bertahun lalu, saya memang mengamalkan jus tenaga ini. Alhamdulillah, pada usia saya Tuhan masih berikan kesempatan untuk mengandung. Dua bulan selepas bernikah, saya hamil.

Untuk makluman, Rozita Che Wan bercadang memasarkan jus tenaga yang diambilnya dengan nama Jus Goyang Rapat by RCW tidak lama lagi. Fuh. Pasti ramai yang teruja dan ingin mencubanya. Semoga produk ini akan meletup dan makin ramai suami isteri yang berjaya dalam mencari kepuasan dalam hubungan intim.

Sumber BiPop.


EmoticonEmoticon