jobs from my.neuvoo.com

15 Mac, 2016

Berapa kali nak salam dengan Sultan Johor? Nanti orang kata gila.. - Najib


PERDANA Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak akhirnya menjawab satu video viral di media sosial memaparkan Sultan Johor seolah-olah enggan bersalam dengan beliau di satu majlis, baru-baru ini.

Dalam video tersebut Sultan Johor kelihatan bersalam dengan banyak pihak yang menanti kedatangan Baginda dalam satu majlis namun tidak menghulurkan tangannya kepada Najib meskipun Baginda kelihatan perasan kelibat Perdana Menteri di situ.

Berikut video yang dimaksudkan:
“Saya geleng kepala tengok dalam sosial media. Sultan Johor tunggu saya di Istana, minum teh bersama, naik kereta yang dipandu oleh Sultan Johor.

“Saya duduk sebelah Sultan Johor berbual dalam kereta, takkan turun nak salam lagi. Di Istana dah salam – nanti orang kata gila,” kata Najib, disambut gelak ketawa hadirin yang ada.

Beliau mengulas isu ‘Sultan Johor Bersalam Dengan Najib’ ini untuk dijadikan contoh, ketika menyentuh tentang persepsi tidak betul yang sering dilemparkan terhadap beliau dan kerajaan.

Ianya sebahagian daripada ucapan Najib pada majlis pelancaran Pertubuhan Kami Anak Felda (KAF), Buku Kesejahteraan Adiwangsa Felda, Tabung Misi Kemanusiaan Wada-Kemboja dan Program Prihatin Jantung Anda di Kuala Lumpur, pada Isnin. – MYNEWSHUB.CC

1 comments so far

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.


EmoticonEmoticon