15 Mac, 2016

Menteri kurang ajar persenda nak penjarakan Nabi

KAHERAH - MESIR. Gara-gara mengeluarkan kenyataan mempersendakan Nabi Muhammad SAW, dua hari lalu, Menteri Kehakiman Mesir, Ahmed al-Zind menerima padah selepas beliau akhirnya dipecat.

Kelmarin, jurucakap kerajaan memaklumkan Perdana Menteri, Sharif Ismail memutuskan untuk melucutkan jawatan Zind, 70.

Perintah itu dikeluarkan selepas Zind sewenang-wenangnya menyatakan beliau akan memenjarakan sesiapa sahaja yang melanggar undang-undang termasuk Nabi.

"Mana-mana individu termasuk hakim yang didapati bersalah akan turut dihukum penjara," katanya dalam wawancara bersama saluran satelit, Sada al-Baladand.

Susulan kenyataan kontroversi itu, penduduk Mesir telah melancarkan #trial for Zind dan ia turut menerima respons dari pihak berkuasa agama tertinggi Mesir, al-Azhar.

"Semua yang terlibat dalam wacana awam di media perlu menghormati Rasulullah.

"Baginda tidak wajar dipersendakan walaupun tanpa niat," kata jurucakapnya.

Difahamkan, Zind telah memohon maaf di atas ketelanjurannya kata-katanya melalui panggilan telefon dengan stesen TV, CBC pada Sabtu lalu.

Januari lalu, beliau pernah mengeluarkan kenyataan penuh kontroversi menyokong pembunuhan beramai-ramai ke atas anggota gerakan Ikhwanul Muslimin. - Press TV

1 comments so far

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.


EmoticonEmoticon