jobs from my.neuvoo.com

17 Mei, 2016

Pangkal lurah dada gadis Melayu ini jadi tatapan

‘Sedihlah’ Miss lihat perempuan sekarang berpakaian, dorang dah kembali pada zaman jahiliah balik.. Berpakaian tu serba tak cukup jer untuk menutup tubuh dorang daripada dipertontonkan kepada umum! Korang sendiri pun mesti dah biasa melihat orang sekeliling korang berpakaian macam tu, betul tak?? Kadang-kadang tu sampai menyakitkan mata bila memandang dorang..

Tak boleh blah tu, dorang bangga pulak dapat memakai pakaian macam tu.. Merasakan pakaian yang tersarung di tubuh dorang adalah pakaian yang paling ‘terbaik’ untuk dipakai, huh! Dah lah pakai pakaian tak cukup kain, lepas tu selamba jer ‘belanja’ susuk tubuh yang mantop tu pada umum.. Tak tahu malu langsung!

Korang lihat jer lah minah berbaju kuning di atas tu, apa punya fesyen lah dia pakai tu yer?? Nak kata dia berada di kawasan pantai, tak pun.. Latar belakang tu seperti dia dan kawan-kawannya berada di shopping mall.. Tapi korang lihat jer lah baju yang dipakai minah tu, jarang nak mampos, dah serupa berbikini jer!

Lagi satu tu, dua orang kawan minah tu pun, tak tegur ke kawan dorang berpakaian tak senonoh macam tu?? Bangga ke kawan tu dok tayang tubuh macam tu?? Haishh! Minah tu kalau dia pakai singlet ke apa ke untuk menutup apa yang patut, okey lah juga.. Betul tak??

Ini tidak.., selamba jer dia pakai baju tu, lepas tu tayang ‘buah ranum’ dia baik punya.. Jelas gila nampak ‘buah ranum’ dia! Dalam gambar pun dah jelas nampak, apatah lagi orang ramai yang berada di shopping mall tu.. Miss tengok pun rasa malu weii! Nak ikut fesyen semasa tu, agak-agak lah! Jangan lah sampai menayang apa yang tak patut!

Sumber - MissHana/Utaranews.com


EmoticonEmoticon