jobs from my.neuvoo.com

20 Mei, 2016

Remaja Melayu Bangga Bergambar Dengan Baju Tak Cukup Benang

Dunia! Dunia! Semakin merebak anak gadis Melayu yang berbangga dapat berbikini dan lebih memalukan tu, tanpa segan silu lagi dorang menayangkan pada umum.. Bila ditegur, dimaki hamun balik.. Dorang mengatakan orang yang menegur tu, perasan bagus bagai lah.. Itulah susahnya bila bercakap dengan orang yang jenis kepala batu ni..

Susah dorang nak ‘hadam’ bila orang lain bagi nasihat! Kalau korang nak tahu, orang sekarang ni ada macam-macam ‘penyakit’ yang susah nak diubati! Salah satu 'penyakit' itu adalah ‘penyakit’ tak sedar diri.. Hah! ‘Penyakit’ tak sedar diri ni, dah banyak ‘melekat’ kat orang sekarang.. Betul tak??
Begitu juga lah dua minah kat atas tu, seksa betoiii mata Miss tengok gambar yang dimuat naik di laman sosial dorang.. Mengancam betoii! Haishh! Bangganya dorang dapat bergambar mengaibkan diri macam tu?? Ditayang habis susuk tubuh pada mata umum!

Inilah jadinya bila kalau terlampau ikut peredaran masa sampai lupa diri! Miss lihat dah ramai gadis Melayu semakin hanyut dan bersosial tak ingat dunia.. Cara berpakaian dan pergaulan tu, tak perlu nak kata lah.. Jahanam, tak boleh pakai langsung!!

Sumber- MissHana/Utaranews.com


EmoticonEmoticon