jobs from my.neuvoo.com

06 Jun, 2016

'Blowjob' di bulan Ramadhan?

Amboii! Minah kat atas tu sedang mencari ‘teman lelaki upahan’ untuk bulan Ramadhan ni?? Masok air ke apa minah tu yer?? Dia fikir dia dok berlakon drama ke, hah?? Merepek jer moment yang dimuat naik tu!

Poyo jer Miss rasa bila baca dia punya moment!! Miss lihat semakin nak dekat bulan Ramadhan ni, semakin ramai pulak yang dok menggila macam minah tu! Korang baca jer lah sendiri dia punya moment kat atas tu..

Mesti korang akan merasakan benda yang sama seperti mana Miss rasa.. Lebih-lebih kalau lelaki yang baca, mesti akan rasa menyampah gila dengan minah tu! Kalau tak, tak adanya komen kat bawah tu..

Minah tu muat naik moment di laman sosial WeChatnya mengatakan dia sedang mencari seorang lelaki yang boleh dibuat ‘teman lelaki upahan’ untuk bulan Ramadhan ni.. Tujuannya tu untuk ‘kejutkan' dia bangun sahur dan boleh lah ‘teman’ dia pergi ke bazaar nanti..

Hanya untuk bulan Ramadhan jer, dah raya nanti putus lah.. Tak boleh blah lagi tu, dengan kereknya dia mengatakan lepas dah putus tu anggap jer macam tak pernah kenal.. Mudahnya dia cakap noh, lepas putus buat-buat tak kenal pulak yer!

Orang tak ada perasaan macam dia jer boleh buat macam tu! Dia fikir lelaki yang akan jadi ‘teman lelaki upahan’ tu tak ada perasaan ke?? Eh, jap! Tapi kalau ada lelaki yang sudi jadi ‘teman lelaki upahan’ minah tu, mesti lah jenis hati kering dan tak berperasaan juga noh??

Apa-apa jer lah! Orang kata biar status tu tak termasuk kategori berilmiah tak apa, asalkan jangan pulak menampakkan mentaliti korang tu setakat mana!

Sumber - MissHana/Utaranews.com


EmoticonEmoticon