jobs from my.neuvoo.com

07 Jun, 2016

Gadis belanja gambar 'perut buncit' atau 'dada buncit'?


Korang jangan lihat benda lain yer, fokus kat 'perut buncit' tu jer! Minah tu kononnya mengambil gambar separuh badan, fokus kepada perutnya yang dikatakan buncit tu.., padahal ‘benda’ lain yang nak ditunjukkan!

Apalagi, dua 'gunung' yang tak besar mana tu lah yang nak ditayangkan! T*tek tak besar mana pun, tapi tergedik-gedik jugak nak tayangkan pada mata-mata pengguna laman sosial Facebook noh.. Buncit lah sangat yer!

Dah kemaruk nak tayang tu, bukak jer semua terus biar nampak yang betul-betul punya.. Setakat acah-acah tu, ‘tak seronok’ lah nak tengok! Haishhh! Tak malu langsung dok ‘belanja’ gambar mengaibkan dorang sendiri.. Nak jadi perempuan ‘murahan’ ke??

Batak perhatian hingga sanggup menjatuhkan maruah sendiri! Miss ‘sedih’ sangat melihat perempuan yang suka ‘belanja’ benda yang menjatuhkan maruah dorang, dah serupa terdesak nak mendapatkan perhatian jer.. Dosa dan pahala, dah tak difikirkan lagi!

Lebih rela menjahanamkan diri dengan kegiatan tak bermoral daripada menjaga kehormatan diri.. Tuhan anugerahkan kesempurnaan pada diri tu, bukannya untuk ditayang sesuka hati yer.. Tayanglah pada yang halal daripada ‘belanja’ orang lain secara percuma macam tu jer!!

Sumber - MissHana/Utaranews.com


EmoticonEmoticon