jobs from my.neuvoo.com

17 Jun, 2016

Jangan ketat sangat bulan-bulan puasa ni kak...!

Amboiii! Mantopnya body minah kat atas tu, depan dan belakang mantop habis weii! Ini kalau lelaki gatal tengok minah tu, Miss pasti dorang tak akan kelip mata punya lah.. Maklumlah ada ‘pemandangan menarik’ baik punya ditayang secara percuma macam tu jer..

Lagi satu, tak mustahil jugak ada yang mengambil kesempatan merakam gambar atau video minah tu untuk buat koleksi peribadi.. Betul tak?? Minah tu tak ada pakaian yang lebih ketat lagi ke nak dipakai?? Baik dia pakai bikini jer kalau kemaruk nak tayang body mantop tu pada umum!

Dah lah baju yang dipakai ketat sampai terjojol bentuk t*tek tu, lepas tu pakai skirt pun ketat nak mampos kat bontot sampai tertonggek macam tu.. Dia merasa elok dan sempurna ke berpakaian macam tu?? Miss tengok dah macam sarung nangka busuk berjalan jer..

Bertudung tapi berpakaian macam tu, dah serupa bertelanjang.. Sekali gus merosakkan imej wanita bertudung! Kalau dia dah kahwin, lagi lah membebankan si suami untuk menanggung dosanya.. Haishhh!

Kalau berpakaian tu, biarlah pakai pakaian yang sejuk mata memandang sikit.. Tak perlulah nak pakai pakaian ketat untuk tonjol ‘kecantikan’ korang, itu hanya menampakan korang bertambah buruk ada lah.. Jangan melenting yer, itu kenyataan!

1 comments so far

Terima kasih yang amat dalam kami ucapkan kepada MBAH SELONG yang
telah memberikan kebahagian bagi keluarga kami…berkat Beliau saya
sekarang udah hidup tenang karena orang tuaku udah buka usaha dan
punya modal untuk buka bengkel skrang pun orang tuaku tidak di
kejar-kejar hutang lagi…dan keluarga Kami di berikan Angka
Ritual/Goib Dari mbah yg sangat Jitu 100%dijamin
tembus…hingga keluarga kami sekarang merasa tenang
lagi…terima kasih mbah…Jika Anda ada yg merasa kesulitan
masalah Nomer ToGEL silahkan hbg Aja MBAH SELONG
dinmr hp beliau (081-322-565-355) atau http://prediksiangkahoki88.blogspot.com/
dan saya sudah membuktikan 3kali berturut2 tembus terimah kasih


EmoticonEmoticon