jobs from my.neuvoo.com

02 Jun, 2016

Kejam, Guru Dibakar Hidup-Hidup Kerana Tolak Pinangan

SEORANG gadis meninggal dunia setelah diseksa dan dibakar hanya kerana menolak lamaran anak lelaki bekas rakan sekerjanya, di Pakistan semalam.

Menurut ahli keluarga dan pihak polis, Maria Sadaqat, 19, diserang di kampung Upper Dewal berhampiran kawasan peranginan Murree, Islamabad.

“Dia diseksa dengan teruk dan kemudian dibakar hidup-hidup. Kami membawanya ke hospital namun dia tidak dapat diselamatkan,” kata bapa saudaranya, Abdul Basit.

Susulan kejadian ini keluarga mangsa mengadakan bantahan sambil menangis di luar Institut Sains Perubatan Pakistan, semasa pihak polis membawa keluar jenazah mangsa untuk dibedah siasat di sebuah lagi hospital.

Menurut Basit, anak saudaranya diserang oleh guru besar sebuah sekolah swasta di mana Maria bekerja sebagai seorang guru sebelum ini.

“Anak buah saya menolak lamaran tersebut kerana lelaki itu sudah bercerai dan berusia dua kali ganda daripadanya. Maria juga meletakkan jawatan setelah didesak berkali-kali supaya menerima lamaran tersebut,” tambahnya.

Laporan hospital mengatakan Maria meninggal dunia kerana mengalami lecur yang teruk di sebahagian tubuhnya. – MYNEWSHUB.CC

1 comments so far

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111


EmoticonEmoticon