jobs from my.neuvoo.com

30 Jun, 2016

Pasangan lesbian Melayu kongsi gambar 'perkahwinan'

Bayangkan lah kalau golongan sejenis dibiar merebak sesuka hati kat Malaysia, apa akan jadi yer?? Jahanam habis lah! Korang pun tahu Malaysia memang tak terima dan memandang sinis terhadap golongan lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) ni..

Tapi ada pulak sepasang kekasih sejenis berani tayang gambar ‘perkahwinan’ dorang seraca terang-terangan di laman sosial Facebook, baru-baru ni.. Korang lihat jer lah gambar di atas tu, pasangan songsang tu pun acah-acah nak merasa macam jadi pasangan ‘suami isteri’ sebenar..
Gambar tu dikongsi sendiri oleh ‘lelaki’ berkenaan di laman sosial Facebooknya, ‘sweet’ tak pasangan mesra tu lengkap dengan berpakaian busana perkahwinan berona ungu?? Macam pinang dibelah ‘kapak’ tak?? Tapi mana gambar ‘akad nikah’ dorang yer? Ni ‘nikah’ ke tidak?? Hahahhha..

Kalau ingin memiliki sebuah keluarga yang sempurna dan bahagia tu, kembali lah kepada kehidupan normal semula.. Cari lah pasangan normal yang boleh menjadi pasangan hidup korang tak kira senang atau susah.. Keberkatan hidup pun dapat, betul tak?? Kalau berterusan macam tu, hanya menempah bala jer!

Sumber: MissHana/Utaranews.com

2 comments

Manusia bila dah gila....Macam2 boleh jadi....Buat apa kahwin....Kerana perkahwinan itu tak sah....Alaaa...duduk aje macam tu....Lagipun sampai bila mereka tak dapat zuriat....Dan pihak Majlis Agama tak tangkap...Kerana sama2 ada anu


EmoticonEmoticon