jobs from my.neuvoo.com

13 Julai, 2016

Aksi berpelukan, raba peha Nedim, Nora Danish dikecam peminat



Di hari lebaran yang lalu buka sahaja media sosial, penuh dengan gambar yang di kongsikan oleh netizen.. Kongsikan gambar menyambut hari raya bersama keluarga dan pasangan masing-masing..

Turut tak ketinggalan adalah artis-artis tempatan kongsikan gambar raya, paling mencuri tumpuan peminat adalah Nora Danish.. Semua dah sedia maklum setiap tahun di hari raya pertama Nora akan menyambut hari raya di rumah bekas mak mertua iaitu Raja Noora..

Sebagai cucu sulung pertama dalam keluarga, anak Nora iaitu Rayqal setiap tahun perlu menyambut hari raya pertama bersama-sama keluarga Raja Noora untuk beraya bersama cucunya yang lain..

Kongsikan beberapa keping gambar beraya di pagi Syawal di rumah bekas mak mertua.. Nora juga tak ketinggalan untuk kongsikan gambar beraya bersama kekasihnya iaitu Nedim.. Gambar yang di kongsikan Nora di akaun Instagram memang menunjukkan pasangan ini adalah pasangan yang paling romantik..

Macam pasangan suami isteri yang menyambut hari lebaran bersama-sama.. Macam mana gayanya kalau suami isteri ambil gambar di hari raya? Mesti ada adegan peluk memeluk kan? Haa, Nora kan dah ‘kahwin’ dengan Nedim, nikan saja yang belum..

So, Nora muatnaik gambar berpeluk sakan dengan Nedim.. hahaha.. Mesranya pasangan suami isteri ini, pasangan suami isteri lain pun cemburu tengok kemesraan pasangan ini.. Maka penuhnya ruangan komen Nora dengan ‘puji-pujian’ dari peminat..hahaha..

Di pagi raya semua orang bergembira bersama keluarga masing-masing.. Miss A di pagi raya tergelak sakan baca komen-komen yang ditulis pada Nora.. Dah jadi mak orang pun tak reti nak jaga diri, tak malu kat anak ke tunjuk adegan peluk-peluk? Nanti Rayqal dah besar nanti berpeluk sakan la dengan kekasih hati..

Sumber: MissA/UtaraNews.com


EmoticonEmoticon