05 Ogos, 2016

Muslimah bertudung teringin nak jadi model 'Playboy'

Uishhh! ‘Seramnya’ tengok gambar di atas tu, meremang bulu roma Miss! Nak pandang lama-lama pun rasa malu, pemandangan yang ‘dibelanjakan’ tu menyakitkan mata sangat.. Lainlah orang yang suka melihat pemandangan ‘menarik’ macam tu, mungkin dorang akan tengok lama-lama gambar tu.. Hehehe…

Siap gambar tu akan disimpan untuk ‘koleksi’ peribadi lagi! Pada mulanya tu Miss ingatkan ‘model’ bikini minah saleh mana lah yang dok tayang tubuh tanpa segan silu macam tu di laman sosial, tapi badan macam tu tak menetapi ciri-ciri untuk jadi model lah..

Bila belek betul-betul rupa gadis tu, rupanya yang dok tayang badan separuh bogel tanpa segan silu tu anak dara Melayu.. Pinky lagi uoollss! Itu nasib baik tayang separuh jer, kalau satu badan ditayangnya.. Berbulu jugak lah mata ni tengok! Setakat tengok gambar dia yang separuh tu pun Miss dah rasa macam nak hentak kepala dia di dinding sampai pecah!

Miss tak tahu lah apa masalah minah kat atas tu, dah terencat akal agaknya yer! Yela, selamba badak dia je tayang gambar seksi dan ‘hot’ tu di laman sosial.. Apa motif dia buat macam tu? Meroyan ke?? Ataupun dia memang suka ‘belanja’ gambar-gambar tak senonoh macam tu?

Majalah popular ‘Playboy’ pun dah berhenti tayang gambar bogel, minah ni pulak nak ‘take over’ menayang gambar macam tu yer.. Apa yang lagi tak boleh blah tu gambar ‘DP’ pakai tudung, tapi perangai macam orang tak ada maruah!

Ini mesti pakai tudung untuk tujuan tertentu je.. Mungkin untuk menghadiri majlis atau tempat yang memerlukan si dia menutup aurat, barulah tergedik-gedik pakai.. Kalau tempat yang ‘tak perlu’ pakai, buat apa nak pakai kan!

Habis terbang tudung tu macam layang-layang.. Kononnya nak jadi diri sendiri lah, tak nak ‘hipokrit’.. Puiihh! Ini kalau mak bapak dia tahu dia dok menayang gambar macam tu, memang nak kena sembelih hidup-hidup lah jawabnya.. Memalukan mak bapak jer! – MissHana/Utaranews


EmoticonEmoticon