jobs from my.neuvoo.com

05 November, 2016

Pelakon jelita dakwa dipaksa beraksi separuh bogel

Aktres jelita Mila Kunis baru-baru ini mendedahkan mengenai pengalaman sukar yang pernah dilaluinya selama membina karier di Hollywood.
Menerusi blog yang diberi nama A Plus, milik suaminya Ashton Kutcher, wanita berusia 33 tahun itu menulis luahan perasaannya sekaligus mengaku pernah diancam oleh seorang produser yang hanya akan menawarkan tawaran berlakon kepadanya dengan syarat dia harus menjalani sesi fotografi dengan penampilan separuh bogel untuk sebuah majalah khas lelaki.

"Saya sangat marah. Saya berasa seperti dijadikan objek. Dan untuk pertama kalinya dalam karier saya, saya katakan bilang "tidak". Dan cuba teka? Dunia saya belum berakhir. Saya berlakon film dan menghasilkan banyak wang, dan saya bekerja di kota ini lagi, lagi dan lagi," tulis Mila.

Terdahulu, Mila memang pernah tampil dengan aksi 'terbuka' di majalah Esquire, FHM, hingga GQ untuk mempromosikan film 'Friends with Benefits' dan 'Ted'. Namun, bintang kelahiran Ukraine ini akhirnya mengakui menyesal kerana berasa dia telah memalukan diri sendiri.

"Sepanjang karier saya, ada saat-saat ketika saya dihina, dipandang sebelah mata, dibayar rendah, diabaikan, bahkan diremehkan kerana jenis jantina saya.

"Saya belajar untuk berjaya di industri ini dengan mengikuti kehendak kaum lelaki. Tapi semakin tua dan semakin lama saya bekerja, saya mulai menyedari semua itu adalah cakap=cakap kosong!," tegasnya.

Saat ini, Mila sudah mula bersikap memilih dan tidak mempedulikan 'ancaman' orang-orang dalam industri perfileman.

"Jika hal seperti ini terjadi pada saya, maka hal yang sama juga terjadi pada seluruh wanita di dunia dengan lebih agresif lagi. Saya berasa beruntung kerana telah berhenti memmalukan diriku sendiri dan berdiri tegak tanpa harus takut bagaimana untuk menghasilkan pendapatan," tutur Mila.


EmoticonEmoticon