jobs from my.neuvoo.com

16 Januari, 2017

Siasat video tak senonoh pelajar sekolah

Gambar hiasan
Kota Bharu: Polis akan menyiasat penyebaran video berdurasi selama satu minit 27 saat yang menunjukkan aksi beberapa pelajar sekolah menengah sedang melakukan perbuatan tidak senonoh.

Dalam video itu, kelihatan tiga pelajar lelaki dan seorang pelajar perempuan berusia belasan tahun berada di dalam semak.

Video itu tersebar meluas di WhatsApp sejak semalam disyaki pelajar sebuah sekolah menengah di negeri ini dan mendapat pelbagai komen daripada netizen yang kesal dengan tindakan mereka.

Ketua Polis Kelantan Datuk Dr Ab Rahman Ismail berkata, pihaknya masih belum menerima sebarang laporan berkaitan video itu namun akan menjalankan siasatan sekiranya terbukti berlaku di negeri ini.

"Kita akan menyiasat secara terperinci adakah ia berlaku secara rela atau paksa memandangkan semua pelaku dilihat berpakaian seragam sekolah.

"Kita juga akan bekerjasama dengan Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) untuk menjalankan siasatan lanjut," katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Kontinjen (IPK) Kelantan, di sini, hari ini.


1 comments so far

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id


EmoticonEmoticon